آموزش حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها در وردپرس

آموزش حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها در وردپرس

حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها در وردپرس از مواردی است که ممکن است برای شما به هر دلیلی پیش بیاید. بعضی اوقات شما نیاز دارید که تمامی اطلاعاتی که در وردپرس دارید را حذف یا پاک کنید. باید به شما بگوییم که برای پاک کردن مطالب, نظرات و برگه ها قسمتی مشخص و معین وجود ندارد تا مراجعه به ان بتوانید عملیات حذف را انجام بدهید. همان طور که می دانید در وردپرس برای انجام هر کاری یک افزونه طراحی شده است که شما با استفاده از ان بتوانید کارهای خود را در وردپرس انجام بدهید.شما باید این کار را با استفاده از افزونه های مختلف انجام بدهید.

حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها

وستاسرور سعی دارد در این مقاله در مورد حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها صحبت کنید و به شما افزونه های کاربردی و مفیدی را معرفی کند.

حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها

در این قسمت در مورد چگونگی حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها صحبت می کنیم و به وصرت جداگانه توضیحاتی در مورد هر کدام از این موارد می دهیم.

آموزش حذف یکجا داده در وردپرس

برای حذف یکجا داده در وردپرس باید از یک افزونه استفاده کنید زیرا در وردپرس چنین گزینه ای وجود ندارد.

افزونه Bulk Delete یک افزونه بسیار کاربردی و محبوب است. این افزونه تا به امروز توسط کاربران 50000 نصب و فعال شده است و امتیازات بسیار بالایی که نزدیک 5 است را از کاربران دریافت کرده است.

شما با استفاده از این افزونه قادر خواهید بود تمامی اطالاعاتی که در وردپرس دارید را به صورت یکجا پاک کنید. برای استتفاده کردن از افزونه Bulk Delete ابتدا ان را در وردپرس خود نصب و فعال کنید.

بعد از اینکه مراحل نصب را به درستی انجام دادید انگاه می توانید به سراغ مراحل بعدی بروید. بعد از نصب باید یک گزینه جدید با نام Bulk WP به منوی اصلی وردپرس شما اضافه شده باشد. شما باید از منوی وردپرس گزینه Bulk WP را انتخاب کنید. در مرحله بعدی صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که می توانید از زیرمنوی مربوطه دسته ای که می خواهید حذف کنید را انتخاب کرده و اطلاعات ان را پاک کنید. حتی از دیگر امکانات این افزونه این است که می توانید دسته ای اقدام به حذف کنید یا به صورت یکجا مطالبی را که در وردپرس دارید حذف کنید و یا برگه ها را پاک کنید و ……. که این ها بستگی به نیاز شما دارد.

آموزش حذف یکجا داده در وردپرس

همان طور که در تصویر بالا می بینید شما می توانید به راحتی مطالبی که مورد نظرتان هست و بر اساس وضعیتشان انتخاب کنید, مانند پیش نویس ها, زماندار, منتشرشده و …. را انتخاب  کرده و بعد ان ها را حذف کنید.

برای حذف کردن با استفاده از افزونه Bulk Delete باید هر گزینه ای را که می خواهید حذف کنید را انتخاب کرده و تیک ان را فعال کرده و بعد روی گزینه Bulk Delete کلیک کنید.

شما می توانید در اینجا با استفاده از فیلتر ها عملیات حذف را انجام دهید. باید ابتدا قسمت Choose your filtering options را انتخاب کرده و بعد از موارد مورد نظرتان انتخاب کرده تا در فیلتر اعمال شود.

گزینه دیگری که در این افزونه وجود دارد, Only restrict to posts which are است که شما می توانید مطالب را براساس تاریخ روز ان ها حذف کنید. به فرض مثال مطالبی که بیشتر از ده روز است که منتشر شده اند را حذف کند.

قابلیت دیگری که این افزونه دارد برای شما این است که می توانید با تیک زدن گزینه Only delete first, حدود 1000نوشته را که سایت شما به خودش دیده است را به صورت یکجا حذف شوند.

آموزش حذف یکجا نظرات در وردپرس

wp bulk delete یک افزونه بسیار کاربردی و مفید است که شما با استفاده از ان می توانید کارهای زیادی را انجام دهید.

بسیاری از افراد پس از حذف نظرات و دیدگاه های سایت خود پشیمان می شوند و باید به شما بگویم که بعد از حذف هیچ راه بازگشتی وجود ندارد پس می توانید قبل از حذف از نظرات سایت خود یک بکاپ تهیه کنید تا بعدا به مشکل نخوردید.

برای حذف نظرات به صورت یکجا باید ابتدا گزینه Bulk Delete Comments را انتخاب کنید. صفحه جدیدی برای شما باز می شود.

در این قسمت برای شما گزینه های زیادی وجود دارد که بر اساس ان می توایند نظرات را حذف کنید مانند بر اساس نام نویسنده یا تاریخ حذف کردن.

شما می توانید به صورت یکجا هر نظری که در سایت شما وجود دارد را پاک کنید و برای این کار کافی است تا گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از ان گزینه Delete Comments را برگزینید تا همه نظرات به صورت یکجا حذف شوند.

در اینجا به صورت دقیق در مورد تمامی گزینه های این صفحه صحبت می کنیم.

آموزش حذف یکجا نظرات در وردپرس

delete all comments :

با برگزیدن این گزینه شما می توانید تمامی نظراتی که در سایت شما موجود است را پاک کنید و از ان پس نظری در سایت شما وجود نخواهد داشت.

delete spam comments :

زمانی که شما این گزینه را انتخاب کنید انگاه تمامی نظراتی که از نظر محتوا جفنگ شناخته می شوند حذف می شوند.

delete unapproved comments :

با برگزیدن این گزینه شما می توانید نظریاتی که در سایت شما وجود دارند و تایید هم نشده اند را حذف کنید.

delete trash comments :

همان طور که از نامش پیداست شما می توانید نظریاتی که در سطل زباله وجود دارد و شما قبلا ان ها را حذف کرده اید را حذف کنید.

delete unapproved comments by post/category :

شما با انتخاب این گزینه می توانید تمامی نظراتی که در سایت شما وجود دارند و پذیرفته نشده اند که براساس نوشته یا دسته بندی کرده اید را پاک کنید.

delete all comments by post :

با این گزینه شما می توانید هر نظری که در نوشته شما هست را پاک کنید.

delete unapproved comments by category :

با انتخاب این گزینه شما می توانید تمامی نظراتی که در سایت شما موجود است را چه تایید نشده باشند را بر پایه دسته بندی پاک کنید.

آموزش حذف یکجا برگه ها در وردپرس

همان طور که گفتیم افزونه Bulk Delete قابلیت های زیادی دارد که شما می توانید از ان ها استفاده کنید. برای حذف برگه ها در وردپرس باید ابتدا از منو Bulk Delete بروید و از زیر منویی که برای شما نمایش داده می شود گزینه Bulk Delete Pages را انتخاب کنید. ابتدا شما باید با استفاده از فیلترهایی که این افزونه دارد, می توانید انتخاب کنید که کدام برگه ها را حذف کنید. فیلترهای برگه ها در زمینه های منتشر شده یا پیش نویس یا خصوصی و غیره است که شما می توانید عملیات حذف را با انتخاب ان ها انجام دهید. شما بعد از انتخاب فیلتر مناسب باید برای حذف روی گزینه Bulk Delete کلیک کنید.

آموزش حذف یکجا برگه ها در وردپرسسخن پایانی

در این آموزش وستاسرور سعی کرد تا در مورد حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها برای ما صحبت کند و آموزش کاملی در مورد چگونگی حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها بدهد.

این آموزش بسیار مهم و کاربردی است زیرا گاهی اوقات شما نیاز دارید تا مطالبی را در سایت خود پاک کنید. همان طور که می دانید در وردپرس برای هرکاری یک افزونه طراحی شده است. این کار را می توانید به راحتی و با چند کلیک ساده و با کمک افزونه کاربردی  Bulk Delete انجام دهید.

کار کردن با افزونه Bulk Delete بسیار راحت است و گزینه های گوناگونی برای حذف محتویات مختلف سایت شما دارد.

اگر در رابطه با حذف یکجا مطالب, نظرات و برگه ها و چگونگی انجام ان دچار سوال و ابهامی شدید می توانید با تیم تخصصی وستاسرور در میان بگذارید تا شما را برای حل ان راهنمایی کرده و تا پایان حل ان شما را یاری کنیم.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.