آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس از سری آموزش هایی است که در بین کاربران طرفدارهای زیادی دارد. شما با به کار بردن برند محصولات خود در ووکامرس می توانید تمامی محصولاتی را که برای فروش می گذارید یا خدماتی را که به مشتریان ارائه می دهید را با نام برند خود در سایت ثبت کنید.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

چگونگی نمایش برند محصولات در ووکامرس از سری سوال هایی است که افراد به دنبال پاسخ درست و صحیحی برای ان هستند تا پاسخ بتوانند ان ها را در رسیدن به هدفشان کمک کند. همان طور که می دانید برای هرکاری یک افزونه وجود دارد که شما با استفاده از آن می توانید بسیار سریع هدف یا اهداف خود را محقق کنید.

وستاسرور در این مقاله به شما یاد می دهد که چگونه برای محصولات خود در ووکامرس نام برندشان را نمایش بدهید.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس

همان طور که قبل تر گفتیم افزونه های زیادی وجود دارد که شما با چند کلیک ساده می توانید به راحتی برند محصولات خود را در ووکامرس نمایش بدهید.

وستاسرور قصد دارد در این مقاله در مورد چگونگی نمایش برند محصولات در ووکامرس توضیح بدهد و به شما افزونه YITH WooCommerce Brands Add-on را معرفی کند.

افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On بسیار محبوب و پرطرفدار است. تعداد بالای نصب این افزونه به شما خبر از پرکاربرد بودن ان می دهد. همچنین این افزونه امتیازات بالایی را از سمت کاربران کسب کرده است.

کار این افزونه به این صورت است که دسته بندی های ویژه ای را برای کالاها یا محصولات شما ارائه می دهد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید محصولات خود را بر اساس برند آن ها یا نام شرکت دسته بندی کنید. وقتی در سایت خود عملیات دسته بندی را انجام بدهید, آنگاه کاربران به راحتی می توانند محصولی را که دنبالشان هستند را جستجو کرده و آن را پیدا کنند.

برای آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس شما باید مراحل زیر را دنبال کنید :

1)ابتدا وارد صفحه وردپرس خود شوید.

2) افزونه YITH WooCommerce Brands Add-On را جستجو کرده و بعد آن را نصب کنید.

3)بعد از نصب, در منوی اصلی با گزینه ای با نام YITH plugins رو به رو می شوید و باید از زیر منوی آن گزینه ی Brands را انتخاب کنید.

4)نام مورد نظر خود را برای برند در این قسمت وارد کنید. سپس تغییرات را ذخیره کنید.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس مرحله چهارم

5)حال دوباره در منو گزینه محصولات را انتخاب کنید و بعد از آن Brands را برگزینید. در این مرحله شما می توانید شروع به ساخت برند محصولات و کالا کنید.

آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس مرحله پنجم6) حال شما باید به قسمت افزودن محصولات یا ویرایش کردن محصولات در ووکامرس بروید.آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس مرحله ششمشما در این مرحله می توانید به ویرایش محصولاتی که دارید بپردازید.برندهای قبلی شما اینجا نمایش داده می شوند که در این قسمت می توانید برند جدید نیز اضافه کنید. بعد از اعمال تغییرات حتما روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

بعد از انجام مراحل بالا گزینه برند برای محصولات شما فعال می شود.

سخن پایانی

وستاسرور سعی کرد در این مقاله به آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس بپردازد.وستاسرور قصد داشت در این مقاله در مورد چگونگی نمایش برند محصولات در ووکامرس توضیح بدهد و به شما افزونه YITH WooCommerce Brands Add-on را معرفی کرد.

اگر در آموزش نمایش برند محصولات در ووکامرس دچار مشکل یا ابهام شدید, با تیم تخصصی وستاسرور در میان بگذارید تا مشکل و ابهام شما در سریع زمان حل شود.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.