گوگل سرچ کنسول چیست ؟

گوگل سرچ کنسول چیست ؟

آیا می خواهید وضعیت وب سایت خود را چک کنید ولی نمیدانید چجوری؟ با ما همراه باشید تا به شما بگوییم گوگل سرچ کنسول چیست تااز طریق نتایج به دست امده در ان; وب سایتتان را به موفقیت برسانید.

یک سرویس رایگانی که گوگل برای مردم به ارائه گذاشته; گوگل سرچ کنسول است( google search console). شما وقتی وارد این سرویس می شوید می توانید با وارد کردن مشخصات سایتتان; ان را بررسی و ارزیابی کنید.

می توانید ببینید ساییتان چقدر نرخ کلیک دارد; ایمپرشن (impression) های ان چقدر است و چه نتیجه ای در جستجوی گوگل دارد. اگر هم هرجایی از ان مشکل داشته باشد به راحتی می توانید ان را برطرف کنید.

دنبال خرید یک هاست خوب هستی؟ ایا برای شروع به یک هاست رایگان نیاز داری؟ اینجا کلیک کن و انواع هاست هارا در سایت وستاسرور ما ببین و با خیال راحت خرید کن:هاست ایمیل سازمانی; هاست جوملا; هاست لینوکسی ایران; هاست وردپرس; میزبانی وب ویندوز ایران.

گوگل سرچ کنسول چیست ؟

گوگل سرچ کنسول چیست و چگونه کار می کند؟ همانطور که بالا برایتان توضیح دادیم; گوگل این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند در این سرویسی که در اختیارشان قرار می گیرد; وب سایت خود را چک کنند و مشکلات ان را برطرف کنند.

به این نکته توجه کنید که گوگل سرچ کنسول یک وسیله نیست که شما بخواهید که در ان ثبت نام کنید تا ان وب سایتتان را در نتایج جستجوی گوگل قرار بدهد. بلکه کار و هدف این سرویس نشان دادن نتایج و بررسی عملکرد وب سایت شما است.

وظایفی که گوگل سرچ کنسول بر عهده دارد:

1. این موضوع را تایید می کند که وب سایت شما در گوگل و نتایج گوگل قرار گرفته است.

2. به شما نشان می دهد که چه مشکلاتی در وب سایتتان به وجود امده است.

3. نشان می دهد که چقدر مشاهده داشته وب سایت شما در نتایج جستجوی گوگل.( اینطور بگوییم که به شما نشان میدهد که کاربران با چه موضوعاتی وارد سایت شما شده اند و چه نامی را جستجو کرده اند و چه تعداد روی عنوان شما کلیک شده است.)

4. اگر هرزنامه ای را در وب سایت شما ببیند به شما اخطار می دهد.

5. به شما نشان می دهد که کدام سایت ها به شما لینک شده اند.

6. اگر مشکلی مربوط به ورژن موبایلی وب سایت شما وجود داشته باشد یا مشکلات AMP (نسخه کم حجم وب سایت); به شما نشان میدهد.

گوگل سرچ کنسول چیست _ یک سرویس رایگان گوگل برای صاحبان وب سایت

نمایی از گوگل سرچ کنسول _ نمایش نتایج وب سایت و تعداد کلیک ها و ایمپرشن ها

از گوگل سرچ کنسول چه کسانی می توانند استفاده کنند ؟

یکی دیگر از سوال ها بعد سوال گوگل سرچ کنسول چیست ; سوال مربوط به این است که چه کسانی از این سرویس گوگل می توانند استفاده کنند؟! اینجا باید بگوییم که همه کسانی که به مدیریت وب سایت دسترسی دارند و دستی تو این کار دارند و بخشی از این وب سایت هستند; می توانند از این سرچ کنسول استفاده کنند.

نکته ای که اینجا وجود دارد این است که شما که صاحب شغل هستید و به طراحان وب سایت درخواست دادید تا برای شما وب سایتی را طراحی کنند; باید به شما بگوییم که شما هم باید با این سرویس گوگل اشنا باشید و ان را چک کنید. با این کار شما با اصطلاحاتی که وجود دارد اشنا می شوید و اگر ان طراح و متخصص چیزی در این زمینه گفت بدانید که ان چیست و منظورش چیست.

متخصصان سئو و فروشان وب سایت که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند و روی وب سایت ها کار می کنند باید با گوگل سرچ کنسول اشنا باشند و با ان کار کنند. ان ها به راحتی می توانند عیب و ایراد های وب سایت خود را بشناسند و برطرف کنند و با این کار به بهبود وب سایتشان کمک کنند.

کسانی که از گوگل سرچ کنسول استفاده می کنند

نقش گوگل سرچ کنسول :

یک کانال ارتباطی بین گوگل و صاحب وب سایت است که صاحب این وب سایت به راحتی می تواند خطا ها و مشکلاتی که گوگل ان هارا جریمه کرده است را ببیند و ان هارا برطرف کند.

یک مرکز کنترل است که شما به راحتی می توانید ببینید; حتی روزانه; که مشکلات سایتتان چیست; چه تعداد نمایش و کلیک داشتید; چه عنوانی کلیک خورده و کاربر بیشتر دنبال ان است و می توانید ببینید که وب سایتتان در نتایج جستجوی گوگل چگونه نمایش داده می شود و نحوه ی ان چگونه است!

بهترین سرور ها; سرور مجازی ایران و سرور اختصاصی ایران را از ما بخواهید.

نقش گوگل سرچ کنسول

سخن اخر

امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد و شما توانسته باشید با ویژگی های گوگل سرچ کنسول اشنا شوید و فهمیده باشید که گوگل سرچ کنسول چیست .

ما سعی کردیم بهترین  مطالب و بهترین خدمات را در سایت مان; سایت وستاسرور در اختیار شما بگذاریم. اگر میپرسید چرا سایت ما؟! باید بگوییم که وستا سرور با ابزارهای روزآمد؛ سیاست‌های امنیتی استاندارد؛ سخت‌افزارهای امنیتی برتر؛ حداکثر امنیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. پس با احترام از شما درخواست می کنیم تا به سایت ما سری بزنید و از خدمات ان نهایت استفاده را ببرید. پورتال مشتریان

گوگل سرچ کنسول چیست _ سرچ کنسول قدیمی و جدید

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.