7 نکته مهم برای انتخاب سرویس میزبانی وب خوب

7 نکته مهم برای انتخاب سرویس میزبانی وب خوب

هنگامی که برای انتخاب یک شرکت میزبان وب قابل اعتماد وقت می گذارید ، مطمئن می شوید که وب سایت کسب و کار شما همیشه در دسترس و ایمن باقی می ماند. اکثر صاحبان مشاغل ارزش ایجاد محتوای وب با کیفیت و اهمیت توسعه یک وب سایت شرکتی واکنش گرا را درک می کنند. با این حال ، فرآیند انتخاب یک شرکت میزبان وب قابل اعتماد اغلب نادیده یا دست کم گرفته می شود.

هنگامی که صاحبان مشاغل برای انتخاب یک شرکت میزبان وب قابل اعتماد وقت بگذارند ، اطمینان حاصل می کنند که وب سایت آنها همیشه در دسترس و ایمن باقی خواهد ماند. انتخاب تصادفی یک میزبان وب ، بر اساس معیاری مانند قیمت به تنهایی ، می تواند نتایج فاجعه باری ایجاد کند. دقیقاً بدانید که میزبانی وب چیست ؟ چرا اهمیت دارد ؟ و بهترین نکات برای انتخاب میزبان وب خوب برای کسب و کار شما چیست ؟

میزبانی وب ( هاست وب ) مناسب

میزبانی وب چیست ؟

برای اینکه یک وب سایت توسط افراد دیگری به غیر از سازنده آن مشاهده شود ،به یک میزبان وب نیاز است. این میزبانی که عموما توسط یک ارائه دهنده شخص ثالث انجام می شود ، امکان دسترسی به سایت توسط افراد دیگر در اینترنت را فراهم می کند. میزبانی وب همچنین مکانی امن برای ذخیره کدنویسی وب سایت فراهم می کند. مکانی امن برای هر تصویر ، فیلم یا متنی که در سایت وجود دارد. این فضای ذخیره سازی امنیت بالاتری را برای وب سایت و تمام محتوای آن تضمین می کند. میزبان وب می‌تواند پشتیبانی فنی و پیشرفت‌های بیشتری را ارائه دهد تا بازدیدکنندگان به لطف سرعت بارگذاری و کارایی سریع‌تر ، تجربه مثبت‌تری در تعامل با سایت داشته باشند.

نمونه هایی از میزبان های وب WPEngine، BlueHost و GoDaddy هستند. این شرکت ها ، میزبانی وب را در کنار سایر خدماتشان ارائه می دهند. تقریباً هر کسی که یک وب سایت دارد به میزبانی وب نیاز دارد ، خواه یک وب سایت برای تجارت آنها باشد یا برای یک سرگرمی مورد استفاده قرار میگیرد.

چرا انتخاب سرویس میزبانی وب خوب مهم است ؟

هر بسته خدمات میزبانی وب ویژگی ها و سطوح مختلفی در ذخیره سازی و امنیت را ارائه می دهد. مهم است که ویژگی های میزبانی مورد نیاز خود را در نظر بگیرید و به آنها اجازه دهید تصمیم شما را در مورد ارائه دهنده راهنمایی کنند. یکی از ویژگی‌هایی که کاملاً ضروری است ، سطح بالایی از امنیت است ، زیرا نقض‌های امنیتی ، داده‌ها یا کدنویسی های ضعیف ، و محتوای دزدیده شده به معنای کار بیشتر برای شما است و این موارد احتمالی منجرب به از دست دادن فروش در طول زمان بازیابی میشود.

میزبان وب مناسب همچنین ثبات فنی را برای وب سایت شما فراهم می کند. سایت‌هایی که به‌دلیل مشکلات میزبانی دائماً از کار افتاده‌اند، اغلب در رتبه‌بندی جستجوی خود افت می‌کنند. اگر وب سایت شما از کار افتاده باشد ، محتوای عالی که ایجاد کرده اید ، قابل دسترسی توسط موتورهای جستجو نیست. این می تواند تأثیر منفی بر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو داشته باشد و اعتبار شرکت شما را کاهش دهد. پیامد هر دو سناریو رکود احتمالی در فروش و تعامل با مشتری آنلاین است.

با سرویس میزبانی وب خوب ، امنیت بالاتر ، عملکرد سایت و زمان پاسخگویی بهتر و پشتیبانی فنی را دریافت خواهید کرد. هر چه بیشتر روی عملکرد سایت و بهبود تجربیات بازدیدکنندگان سرمایه گذاری کنید ، درآمد شما بیشتر خواهد شد. پس از همه ، صاحبان مشاغل باید بخواهند مصرف کنندگان را در وب سایت خود درگیر نگه دارند ، زیرا این معمولاً معقوله ی فروش را افزایش می دهد.

ویژگی های سرویس میزبانی ( هاست ) وب مناسب

چگونه یک سرویس میزبانی وب خوب را انتخاب کنم ؟

در اینجا 7 نکته ی مهم وجود دارد که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا میزبان وب مناسب برای وب سایت شرکت خود را انتخاب کنند. پیروی از این مراحل از اشتباهاتی که ممکن است بعداً مشکلات بزرگی برای شرکت شما ایجاد کند جلوگیری می کند. همچنین مطمئن شوید که بهترین سازندگان وب سایت و خدمات طراحی را در نظر بگیرید تا سایت کسب و کار شما به بهترین شکل ممکن باشد. ( شما میتوانید با رجوع به سایت وستا سرور ، از میزبانی هایی مانند : میزبانی وب رایگان ، میزبانی وب لینوکس و میزبانی وب ویندوز این سایت بهره کافی را ببرید )

1. تعیین کنید که به کدام نوع میزبان وب نیاز دارید ( نکته ی اول )

درک نیازهای کسب و کار شما می تواند به مشخص کردن گزینه های میزبانی وب شما کمک کند. اگر قصد دارید وب سایتی بسازید که دارای وبلاگ نویسی ویدیویی ، پخش زنده 24 ساعته و امکان ثبت نام و آپلود ویدیوهای خود برای بازدیدکنندگان را داشته باشد ، وب سایت شما باید نسبت به شخصی که از وب سایت خود به عنوان رزومه مجازی استفاده می کند به ویژگی های بیشتری دسترسی داشته باشد. وب‌سایت‌هایی که روزانه ترافیک زیادی دریافت می‌کنند ، احتمالاً در یک وب سرور مشترک به خوبی کار نمی‌کنند ، زیرا این سرورها برای جا دادن بسیاری از وب‌سایت‌های کوچک که تقاضاهای محدودیت را دارند ، طراحی شده‌اند.

2. بسته میزبانی مناسب را انتخاب کنید ( نکته ی دوم )

بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک به‌عنوان راهی برای صرفه‌جویی در هزینه، به میزبانی اشتراکی روی می‌آورند، اما با قیمت کمتر، خطر کاهش سرعت پاسخ‌دهی وب‌سایت بیشتر می‌شود. این به احتمال زیاد به دلیل هجوم ترافیک روی سروری با پهنای باند محدود است. وب سایت های آهسته مشتریان را دور می کنند و می توانند هزینه های زیادی برای شما داشته باشند. گزینه‌ای مانند سرور خصوصی مجازی (VPS) کمی گران‌تر است، اما عملکرد وب سریع‌تر و با کیفیت‌تری را ارائه می‌دهد و تجربه بهتری برای مشتری ارائه می‌دهد. میزبانی VPS گزینه کارآمدتری برای وب سایت های بزرگتر با ترافیک پیش بینی شده بالاتر است.

3. نظرات شرکت های میزبانی وب را بخوانید ( نکته ی سوم )

هنگام تحقیق در مورد قابلیت اطمینان و شهرت میزبان وب به وب سایت های معتبر مراجعه کنید. تحقیق در مورد یک شرکت میزبانی وب از طریق بررسی های شخص ثالث برای کشف هرگونه مشکل یا شکایت مداوم از کاربران فعلی یا گذشته مفید است. به نحوه پاسخ شرکت به شکایات توجه کنید، اگر شرکت اصلاً پاسخ دهد. این به شما ایده می دهد که چگونه ارائه دهنده هاست با مشتریان ناراضی برخورد می کند.

4. پهنای باند مناسب را دریافت کنید ( نکته ی چهارم )

 در حالی که اکثر وب‌سایت‌های جدید از پهنای باند زیادی استفاده نمی‌کنند، مهم است که فضایی برای رشد باقی بماند. اطمینان حاصل کنید که شرکت میزبانی وب که انتخاب می‌کنید شما را در پهنای باند مشخصی قفل نمی‌کند و اگر بعداً نیاز به تجدیدنظر در برنامه میزبانی خود داشتید، هزینه‌های اضافی را از شما دریافت می‌کند.

5. در قیمت گیر نکنید ( نکته ی پنجم )

هنگامی که شما یک صاحب کسب و کار جدید با بودجه محدود هستید، ثبت نام در شرکت میزبانی وب با کمترین قیمت ممکن است بسیار وسوسه انگیز باشد. هر چقدر هم که کلیشه ای به نظر می رسد، به یاد داشته باشید که آنچه را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید. ارزان‌ترین قیمت ممکن است به معنای کند بودن سرورها، خدمات ضعیف به مشتریان، خرابی مداوم یا ارتباط با هزاران وب‌سایت غیرحرفه‌ای باشد.

6. شرایط خدمات را بخوانید ( نکته ی ششم )

اکثر مردم شرایط خدمات یک شرکت را بدون زحمت خواندن دقیقاً آنچه را که با آن موافقت کرده‌اند می‌پذیرند، در نتیجه هزینه‌ها، سیاست‌ها و محدودیت‌های ناخواسته‌ای ایجاد می‌شود که باید از آنها آگاه باشید. شرایط خدمات معمولاً شامل خط‌مشی بازپرداخت می‌شود، که دانستن آن در صورت داشتن تجربه منفی یا یافتن خدمات بهتر بعداً ضروری است.

7. پشتیبانی مشتری را آزمایش کنید ( نکته ی هفتم )

هنگام تحقیق در مورد شرکت های میزبانی وب، همیشه به دنبال راهی برای تماس با پشتیبانی مشتری ارائه دهنده باشید. آیا می توانید به سرعت و به راحتی از طریق ایمیل، چت یا تلفن با آنها تماس بگیرید؟ اگر بله عالیه حالا آنها را تست کنید. ببینید پشتیبانی مشتری چگونه به سوالات شما پاسخ می دهد تا بتوانید کیفیت خدمات مشتری را که ارائه می دهند ارزیابی کنید. قبل از خرید هر گونه خدمات، حتماً هر ویژگی پشتیبانی را آزمایش کنید تا ببینید آیا آنها نیازهای شرکت شما را برآورده می کنند یا خیر.

چگونه یک سرویس میزبانی وب خوب را انتخاب کنم ؟

زمانی که یک شرکت میزبانی وب رشد خیلی سریعی را تجربه کند و منابعی برای مدیریت آن نداشته باشد، مشکلاتی را برای صاحبان مشاغل ایجاد می‌کند، مانند زمان از کار افتادن، بارگذاری کند صفحه، از دست دادن درآمد و اثرات منفی بر رتبه‌بندی جستجو. میزبان وب شما یک فروشگاه مجازی برای کسب و کار شما فراهم می کند. شما باید با دقت یک ویترین فروشگاه مجازی را درست مانند یک فروشگاه آجری انتخاب کنید. قبل از انتخاب میزبان وب برای کسب و کار خود، نیازهای خود را بشناسید، قرارداد را بخوانید، تحقیقات خود را انجام دهید و در مورد مسائل امنیتی بپرسید. درباره پیدا کردن سوالات ضروری برای پرسیدن از توسعه دهنده وب خود بیشتر بیاموزید. در انتها شما میتوانید برای تست و خرید دامنه با سایت وستا سرور ( میزبانی حرفه ای و تخصصی وردپرسهاست لینوکس ) همراه باشید. 


امید واریم 7 نکته ی مهم میزبانی وب برای شما مفید بوده باشد ، با تشکر از همراهی گرم شما.

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.