راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس از مواردی است که در طول مدتی که با وردپرس کار می کنید باید حتما ان را بلد باشید تا بتوانید از ان استفاده کنید. دلیل اهمیت این موضوع این است که شما حتما باید برای انجام هر کاری به مدیریت سایت خود وارد شوید. اگر نتوانید به مدیریت سایت خود وارد شوید دیگر کنترلی بر روی سایت خود نخواهید داشت و مشکلات جدی را برای شما پیش خواهد اورد.

راهکار رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

مشکل ورود به مدیریت یک مشکل با دلایل مختلف است که اشنایی با مشکلات ورود به وردپرس می تواند به شما کمک کند تا در هنگام مواجه شدن با ان به شیوه ای درست جلوی ان را بگیرید.

یکی از شایع ترین خطاهایی که ممکن است برای شما در وردپرس ایجاد شود, خطای ورود به مدیریت است. در این مقاله وستاسرور اینجاست تا به شما اموزش دهد چگونه زمانی که با این خطا مواجه شدید, ان را با راحت ترین روش حل کنید.

مشکل ورود به مدیریت در وردپرس به چه معناست؟

ممکن است زمانی که با وردپرس کار می کنید با خطاها و مشکلات زیاد و متفاوتی هر بار مواجه شوید و به عنوان فردی که در زمینه وردپرس کار می کند باید با تمامی ان ها اشنا باشید وبتوانید در کمترین زمان و با کمترین هزینه ان را حل کنید.

مشکل ورود به مدیریت از متداول ترین این مشکلات است. دلایل به وجود امدن این مشکل این است که تنظیمات کوکی, ادرس سایت شما یا افزونه ها و قالب ها به مشکل خورده اند.

این مشکل زمانی رخ می دهد شما با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان نمی توانید به وردپرس وارد شوید و دوباره صفحه برایتان رفرش می شود و یا با درست بودن نام کاربری و رمز عبور به شما خطا می دهد که یکی از این موارد را به درستی وارد کنید.

راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

این مشکل راه حل های متفاوتی دارد که در این مقاله به ان ها می پردازیم. اولین قدم این است که شما به صورت دقیق و کامل با وردپرس اشنایی داشته باشید و با ان کار کرده باشید. در چنین شرایطی است که اگر خطا برای سایت شما به وجود اید قادر به رفع ان هستید.

راهکارها

1-صحت درست بودن نام کاربری و رمز عبور

اولین کاری که باید انجام دهید این است که از درست بودن نم کاربری و رمز عبور خود مطمئن شوید. گاهی اوقات افراد در یک قسمت اطلاعات اشتباه وارد می کنند و نمی توانند وارد سایت شوند. پس در اولین قدم اطلاعات ورودی خود را چک کنید.

صحت درست بودن نام کاربری و رمز عبور

2-ریست کردن رمز عبور

گاهی اوقات وقتی این اتفاق رخ می دهد, سریع ترین راهی که می توانید این مشکل را حل کنید این است که اطلاعات را ریست کنید البته اگر ایمیل خود را در مراحل اولیه به درستی وارد کرده باشید زیرا اطلاعات برای بازیابی اطلاعات به ایمیل شما ارسال می شود.

ریست کردن رمز عبور

برای این کار کافی است زمانی که به این صفحه رسیدید روی گزینه رمز عبورتان را گم کرده اید؟ کلیک کرده و مراحل بعدی را طی کنید و بعد از ان دوباره برای ورود به سایت تلاش کنید.

3-انتی ویروس را غیر فعال کنید

بسیاری از مواقع بسیاری از ارور هایی که برای ما می اید به این دلیل است که شما انتی ویروس خود را فعال کرده اید. برای گذشتن از این مشکل می توانید انتی ویروس خود را غیر فعال کنید تا مشکلتان برطرف شود و بعد از ان دوباره انتی ویروس را فعال کنید.

بهتر است که زمانی که انتی ویروس خود را غیر فعال کردید, مرورگری که دارید استفاده می کنید, کش ان را پاک کنید و مجددا برای ورود به سایت تلاش کنید. اگر مشکلتان حل نشد راه حل های بعدی را امتحان کنید.

4-افزونه ها را غیر فعال کنید

بعضی از اوقات به دلیل فعال بودن افزونه ها شما نمی توانید وارد سایت شوید. حال شاید بگویید برای غیر فعال کردن افزونه ها باید به مدیریت سایت دسترسی داشته باشید اما با این مشکل نمی توانید پس راه چاره چیست؟ باید بگوییم شما بع می توانید از طریق هاست نیز افزونه های سایت را غیر فعال کنید.

  1. ابتدا وارد هاست شوید.
  2. وارد قسمت مدیریت فایل شوید.
  3. پوشه public_html را انتخاب کنیدو بعد از ان دوباره فایل wp-content را انتخاب کرده و باز کنید.
  4. حال شما یک پوشه می بینید با نام plugins که باید نام ان را عوض کنید. این نام می تواند یک نام دلخواه باشد.

نکته: زمانی که شما نام این پوشه را عوض می کنید و به یک نام دلخواه تغییر می دهید به صورت خودکار تمامی افزونه هایی که دارید غیر فعال می شوند.

5-تعویض قالبتان با یک قالب پپیش فرض در وردپرس

بسیاری از اوقات ممکن است مشکل از قالبی باشد که دارید استفاده می کنید. برای اینکه اطمینان پیدا کنید که مشکلی از سمت سایت نیست باید قالبی که برای طراحیتان در نظر گرفته اید را با یک قالب پیش فرض خود وردپرس عوض کنید.

این کار ممکن است به شما کمک کند تا مشکلتان حل شود.

6-کوکی مرورگر خود را پاک کنید

بعد از تمام کارهایی که کردید یک کار مهم است که اگر مشکلتان حل نشد باید ان را انجام دهید. شما زمانی به این راه حل می رسید که راه حل های قبلی به شما کمکی نکرده باشند پس برای حل این مشکل باید کش و کوکی های مرورگر خود را پاک کنید. کوکی ها معمولا برای این استفاده می شوند تا شما اعتبار ورود خود را تایید کنید.

معتبر ترین مرورگر و البته پر استفاده ترین مرورگر کروم است. پس وستاسرور به شما اموزش می دهد که چگونه کش و کوکی مرورگر کروم را پاک کنید.

  • وارد مرورگر کروم خود شوید.
  • روی گزینه more tools کلیک کنید.
  • بعد از ان روی گزینه clear browsing کلیک کنید.

 

راهکار ششم رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرسبعد از انجام مراحل قبلی صفحه ای به شما نمایش داده می شود. روی گزینه clear data کلیک کنید.

راهکار مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

7- از درست بودن ادرس وردپرس مطمئن شوید

در بخش منوی وردپرس گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. در صفحه تنظیمات عمومی, تنظیمات نشانی وردپرس و نشانی سایت را چک کنید تا به درستی وارد شده باشد. اگر به درستی وارد نکرده بودید ان ها را بازنگری و اصلاح کنید.

راهکار هفت رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس

شما در اینجا نمی توانید وارد سایت وردپرس شوید و باید از طریق هاست این کنترل را انجام دهید. وارد هاست شوید.در جایی که پوشه wp-content وجود دارد فایل wp-config.php را اجرا کنید و بعد از ان کد های قرمز را قبل از that’s all, stop editing! happy publishing وارد کنید.

define(‘WP_HOME’,http://example.com’);

define(‘WP_SITEURL’,http://example.com’);

حالا باید ادرس سایت خود را به صورت دقیق در قسمت مثال قرار دهید.

سخن پایانی

در طول کارکردن با وردپرس ممکن است که با خطاها و مشکلات زیادی روبه رو شوید که شما به عنوان فردی که با وردپرس کار می کند باید یادبگیرید که ان ها را رفع کنید. در این مقاله وستاسرور سعی کرد تا به شما کمک کرد تا با راهکارهای رفع مشکلات ورود به مدیریت وردپرس اشنا شوید و یاد بگیرید چگونه ان راه حل کنید و راه کارهای بسیار موثری را به شما ارائه دادیم.

 

ارسال پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.